Monday, January 15, 2007

DoerCast Episode 2 - Mihai Mitrica

Cu o intarziere care se datoreaza mai ales sarbatorilor, iata si cel de-al doilea episod al podcast-ului nostru. De data aceasta, “la microfon” se afla Mihai Mitrica, unul dintre fondatorii asociatiei Este'N'Est. Noi l-am cunoscut pe Mihai drept "omul din spatele Anim'Estului", asa ca am discutat cu el despre povestea primului festival romanesc de animatie de anvergura, despre oitza de pe afisul Anim'Est, despre animatia romaneasca si despre planurile pentru editia urmatoare. Si am mai discutat si despre celelalte proiecte foarte interesante pe care le pregateste Este'N'Est: Fest'Asia (festivalul filmului asiatic) si Sibiu Film Fest, care va combina filmele mute cu orchestra live.




Ii multumim mult lui Mihai, de care vom mai auzi cu siguranta, si speram sa strangem cat mai multi oameni dornici sa il ajute sa duca la bun sfarsit aceste proiecte si sa inceapa si altele. Si multumim si prietenilor de la Oricum, in bucataria carora am inregistrat.


Pentru a asculta, click aici. Pentru a va abona in iTunes, folositi acest feed.

3 comments:

Cosmin said...

lolz. hai ma :)) dupa ce ca era aglomerat la sediu in ziua aia...

you shouldn't have mentioned the kitchen :P

oricum, ma bucur ca a iesit ok :)

diana said...

lasa, ma, ca doar am pomenit-o, n-am si aratat-o :))

u're safe :))

Red said...

noi ne-am bucurat foarte mult ca am avut unde sa il inregistram.. :P si chiar am fost recunoscatori for that little piece of sink available :)).